ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΜΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΑΡΤΑΔΟΣ


Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΑΡΤΑΔΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ KOLINDROS FIRE ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΟΛΙΝΔΡΟΥ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΗ !!!!!

http://anagennisi-kolindroufc-mgs.blogspot.gr/

Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΑΡΤΑΔΟΣ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΛΥΤΕΡΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ KOLINDROS FIRE ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ
ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ .....


Ποιο ήταν το πρώτο πράγμα που σκέφτηκες όταν έμαθες για το ενδιαφέρον της Αναγέννησης;

Σίγουρα το ενδιαφέρον που έδειξε η Αναγέννηση στο πρόσωπό μου, μια ομάδα με ιστορία με τιμά και για αυτό είπα να κάνω το βήμα και να συζητήσω με το Δ.Σ., να αναλάβω τα ινία της Αναγέννησης. Βέβαια, η πρώτη σκέψη ήταν για την 1η ομάδα όμως βλέποντας το ενδιαφέρον που είχαν οι άνθρωποι της Αναγέννησης για τις υποδομές και αφού οι απόψεις μας ήταν ταυτόσημες μέσα σε λίγες ώρες δώσαμε τα χέρια.

Υπάρχει ταλέντο στις υποδομές της Αναγέννησης;

Η αλήθεια είναι ότι από τις πρώτες προπονήσεις απογοητεύτηκα. Ίσως γιατί δεν ήταν πλήρη τα τμήματα και τα παιδιά κατά την άποψή μου ήταν πίσω. Όμως μέρα με την μέρα ερχόταν καινούρια παιδιά και μέσα από τις προπονήσεις κάναμε βήματα μπροστά για να βελτιώσουμε τη φυσική κατάσταση και την τεχνική. Ταλέντο υπάρχει, αλλά αυτό που διέκρινα είναι ότι δεν υπάρχει διάθεση. Υπάρχουν κάποια παιδιά που πάντα κατά την γνώμη μου νομίζω ότι τώρα που το πρωτάθλημα πάει προς το τέλος  να πάρουν κάποιες ευκαιρίες ούτος ώστε του χρόνου να είναι πια έτοιμα, όπως είναι ο Σεραφειμίδης, ο Καμουζάς, ο Τσιμτσιούδας και ο Πλασταράς, μπορούν να πλαισιώσουν την μεγάλη ομάδα, ενώ νομίζω ότι στην πιο κάτω ηλικία υπάρχουν αρκετά παιδιά που αν προσεχθούν στο μέλλον μπορούν να χρησιμοποιηθούν από την Αναγέννηση.

Αν γύριζες τον χρόνο πίσω στο καλοκαίρι θα έπαιρνες την ίδια απόφαση;

Είμαι από τους ανθρώπους που δεν μετανιώνουν για μια απόφαση που έχουν πάρει. Αποφάσεις παίρνω στο τέλος της σεζόν. Νομίζω μέχρι στιγμής ότι η απόφασή μου είναι σωστή και δεν θα την άλλαζα.

Τι νομίζεις ότι πρέπει να κάνει η Αναγέννηση για να έχει μέλλον;

Από την στιγμή που η Αναγέννηση, η 1η ομάδα, έχει αποφασίσει να πορεύεται με δικά της παιδιά κατά ένα μεγάλο ποσοστό, αυτό που πρέπει να κάνει η Διοίκηση είναι να δώσει βάση στις υποδομές, μόνο έτσι μπορεί να επιβιώσει και να είναι υγιής. Μόνο έτσι μπορεί να γίνει μια προσπάθεια ενωθούν όλοι και να γίνει μία Ακαδημία. Μόνο έτσι θα υπάρχει μέλλον.

Πως σε αντιμετώπιζε και πως σε αντιμετωπίζει ο απλός κόσμος του Κολινδρού;

 Η αλήθεια είναι ότι σε γενικές γραμμές η αντιμετώπιση είναι πάρα πολύ καλή μέχρι και άριστη θα έλεγα. Σίγουρα υπάρχουν και οι κακοήθειες απέναντι στο πρόσωπό μου που φυσικά δεν με αγγίζουν  και για αυτό είμαι ακόμα εδώ.

Όταν έγινε γνωστό ότι θα είσαι στον Κολινδρό πολλοί είπαν γιατί στον Κολινδρό και όχι στον ΠΑΟΚ…

Εάν ανατρέξουμε στο παρελθόν εκείνη την ημέρα είχα πει στην συνέντευξη τύπου, μόνος μου είχα κάνει την ερώτηση στον κόσμο γιατί είμαι. Η απάντηση είναι απλή. Υπήρξαν ταυτόσημες απόψεις ανάμεσα σε μένα και στο Δ.Σ. για τις Ακαδημίες.

Τον τελευταίο καιρό έγινε μεγάλος ντόρος από τους οπαδούς του ΠΑΟΚ γιατί είσαι στις ακαδημίες του Ολυμπιακού…

Η αλήθεια είναι ότι έχω ακούσει τα εξ αμάξης. Βέβαια όχι από την πλειοψηφία των οπαδών του ΠΑΟΚ, από μια μερίδα φιλάθλων, που το μόνο που ξέρουν είναι να βρίζουν. Σε μια συνέντευξη που έδωσα στον Γιώργο Μύρτσο στον Αρένα απάντησα με μια απλή ερώτηση γιατί ο Σκαρτάδος είναι στις ακαδημίες του Ολυμπιακού. Η ερώτηση ήταν η εξής: «Αντί να αναρωτιούνται γιατί είμαι στην ακαδημία του Ολυμπιακού γιατί δεν αναρωτιούνται γιατί δεν είμαι στον ΠΑΟΚ;». Τα πράγματα είναι απλά. Είμαι οικογενειάρχης, επαγγελματίας προπονητής και κάπως πρέπει να ζήσω. Μου έκανε πρόταση ο Ολυμπιακός, είναι μια ομάδα στην οποία έπαιξα 2 χρόνια και φυσικά δέχτηκα. Το ίδιο θα έκανα αν η πρόταση ήταν από τον ΑΡΗ, ΠΑΟ, Ηρακλή. Όποια ομάδα μου έκανε πρόταση και δεν είχα από τον ΠΑΟΚ θα την δεχόμουν.

Τι ομάδα είναι ο Γιώργος Σκαρτάδος;

Ο Γιώργος Σκαρτάδος είναι ΠΑΟΚ με 10 χέρια στην καρδιά. Και στον Ηρακλή και στον Ολυμπιακό ήξεραν ότι είμαι ΠΑΟΚ. Αυτό δεν αλλάζει με τίποτα όση πίκρα και αν έχω πάρει τα τελευταία χρόνια.

Ο ΠΑΟΚ τρώει τα παιδιά του;

Θα μιλήσω για τη δική μου γενιά, την γενιά του ‘82-’92. Το μόνο παιδί που έχει φάει ο ΠΑΟΚ είναι ο Γιώργος Σκαρτάδος. Όλοι οι άλλοι έχουν δουλέψει στον ΠΑΟΚ. Το γιατί και εγώ αναρωτιέμαι. Αν και προσωπικά ξέρω την απάντηση, όμως ειλικρινά θέλω να βγει κάποιος και να μου πει το γιατί.

Ποια ήταν η ωραιότερη στιγμή στο ποδόσφαιρο γενικά και ποια στον ΠΑΟΚ;

Στον ΠΑΟΚ σίγουρα η χρονιά ’84-’85, η χρονιά που πήραμε το 2ο πρωτάθλημα στην ιστορία του ΠΑΟΚ. Καλές στιγμές υπάρχουν πολλές με αποκορύφωμα το παιχνίδι στην Νάπολη με τον Μαραντόνα.

Πες μου την πρώτη σου σκέψη για τους παρακάτω…

Ζαγοράκης: Ψεύτης Νο1

Βρύζας: Ψεύτης Νο2

Κόκκαλης: Χαμογελαστός άνθρωπος

Λίμπρεχτς: Δεύτερος πατέρας μου

Παντελάκης: Ο καλύτερος παράγοντας στην Ελλάδα

Κούδας: Σημαία

Θεοδωρίδης Π. : Ήρωας

Στα 2 χρόνια στον Ολυμπιακό, αν έγραφες βιβλίο, τι τίτλο θα έβαζες;

Νομίζω ότι θα το χαρακτήριζα «Το αποκορύφωμα μιας 25ετούς καριέρας».

Ποιος ήταν ο καλύτερός σου συμπαίκτης και ποιον θα ήθελες για συμπαίκτη που δεν έχει παίξει μαζί του;

Από Έλληνες παίκτες θα ήθελα να είχα συμπαίκτη τον Βασίλη Χατζηπαναγή και από τους ξένους, επειδή το ίνδαλμά μου και η θέση που έπαιξα βασίστηκε σε πολλές ώρες παρακολούθησης κάποιων βιντεοκασετών είναι ο Φρανκ Μπέκενμπάουερ της Μπάγιερν Μονάχου. Νομίζω ότι με τον Βασίλη Βασιλάκο είχαμε κάνει ένα καλό δίδυμο στο κέντρο και επιπλέον ήταν ο παίκτης που είτε με φάουλ είτε με κόρνερ μπορούσε να διαβάσει την κίνησή μου και είχα πετύχει πολλά γκολ από εκτελέσεις του Βασίλη.

Από τους τωρινούς ποδοσφαιριστές ποιος πιστεύεις ότι είναι πιο κοντά στον Σκαρτάδο;

Η άποψή μου είναι ότι ο τρόπος που έπαιζα εγώ με τον τρόπο που παίζουν σήμερα απέχει έτη φωτός.

Υπήρξε κάποια πρόταση απο ομάδα του εξωτερικου;

Και από το εξωτερικό υπήρξε πρόταση και από ελληνική ομάδα. Από το εξωτερικό η πρόταση ήταν  το 1987 από την Κόμο της Ιταλίας, η οποία μόλις είχε ανέβει στην Α’ Εθνική. Πρόσφερε στον ΠΑΟΚ 2 εκατομμύρια μάρκα και άλλα τόσα σε μένα. Ο ΠΑΟΚ είπε όχι. Η δεύτερη ομάδα ήταν το 1985 το Δεκέμβριο, όταν ο Κοσκωτάς ήταν στον Ολυμπιακό και είχε πάρει από τον ΠΑΟΚ μεταγραφή τον Χάρη Μπανιώτη και τον προπονητή Λίμπρεχτς, πήγε στον Πρόεδρο τον Χάρη Σαββίδη με μια βαλίτσα, εγώ απέναντι έβλεπα, ανοίγει την βαλίτσα ο Κοσκωτάς, δεν ξέρω με πόσα εκατομμύρια και λέει στον Πρόεδρο πάρε όσα θέλεις. Πάλι δεν με άφησαν να φύγω. Και η Τρίτη ομάδα που πολλοί λίγοι ξέρουν και θα την αποκαλύψω τώρα εδώ ήταν το 1992 που έμεινα ελεύθερος από τον ΠΑΟΚ και πριν πάω στον Ηρακλή ήταν ο ΑΡΗΣ όπου για κάποιους λόγους, όχι δική μου ευθύνη, δεν έγινε η συμφωνία.

Όλη την ποδοσφαιρική σου καριέρα πιστεύεις πήρες αυτό που σου άξιζε η λες μπορούσα κάτι παραπάνω;


Ίσως το μόνο που πήρα λιγότερο από αυτό που άξιζα ήταν το οικονομικό. Ότι ήθελα από μικρό παιδί το κατέκτησα. Έχω παίξει σε Εθνική ομάδα, έχω παίξει σε 4 ομάδες Α’ Εθνική, έχω πάρει 2 Πρωταθλήματα. 

http://anagennisi-kolindroufc-mgs.blogspot.gr/




ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΣΚΑΡΤΑΔΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΟ KOLINDROS FIRE.

Β.ΛΙΟΛΙΟΥ-Γ.ΚΑΝΔΗΛΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου